Spúšťame pre Vás nový internetový a neskôr aj kamenný obchod. Všetky produkty, ktoré sú tu uvedené, je už teraz možné zakúpiť.

Objednávky sú väčšinou expedované do 48 hodín. O stave objednávok Vás budeme priebežne informovať e-mailom. V prípade, že Vašu objednávku nebude možné vyexpedovať do 48 hodín, budeme Vás kontaktovať.

Dodávky tovaru sú realizované prostredníctvom spoločnosti EQUIVET, s. r. o., alebo jej dcérskych spoločností.

Doručenie službou DHL. Platba za tovar pri prevzatí.

 

Doprava zásielky do 30 kg (dobierka) = 6,60 eur

Každé vrece krmiva je zasielané jednotlivo samostatným balíkom do 30 kg.

 

 

Všetky pripomienky a otázky prosím posielajte na mail: roszkova@prefarmu.sk

Reklamácie a výmena tovaru:

Všetok u nás nakúpený tovar máte právo do 14 dní bez udania dôvodu vrátiť spät a my Vám vrátime peniaze. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.

Nevyhovujúci tovar (z dôvodu veľkosti, farby atď) Vám samozrejme na požiadanie radi vymeníme.

V prípade vrátenia peňazí nám tovar zašlite s faktúrou a číslom účtu.

Ďakujeme za Vašu priazeň.

 

Na všetky nami dodávané elektrické ohradníky poskytujeme 100% záručný i pozáručný servis, pre našich zákazníkov držíme poradenstvo na telefóne pre poskytovanie rád pri montáži, demontáži ohradníkov, odstraňovaniu rôznych porúch či už u zdrojov alebo v samotnom obvode - ohrade.

Predajom ohradníku naše služby pre Vás nekončia, ale začínajú...

Poskytujeme poradenstvo ku všetkému ponúkanému tovaru, k jeho životnosti, vhodnosti a spôsobe použitia. Poradenstvo poskytujeme na tel. čísle: +421 948 969 250 alebo mailom, zaslaním Vášho dotazu na roszkova@prefarmu.sk .

Po obdržaní dotazu Vás budeme kontaktovať.

Zásielky v hodnote nižšej ako 25 Eur (vrátane dopravy) neposielame na dobierku. Objednávky je možné uhradiť len bankovým prevodom (počkajte na zaslanie faktúry).

 

Oznámenie

Bohužiaľ sa stále vyšším nárastom neprevzatých zásielok z radov zákazníkov, sme nútení všetky naše zásielky odosielať až po ich uhradení na nás bankový účet. Neprevzaté zásielky nám veľmi komplikujú našej práci, neprevzaté tovar sa nám v mnohých prípadoch vracia až po 30 dňovej lehote, kedy ležia na slovenských depách prepravcov. Medzitým ale tovar potrebujem iní zákazníci, ktorí tak na tovar zbytočne čakajú.

Keďže tiež dopravu k vám zákazníkom z 50% dotujeme, je veľmi nevýhodné platiť dopravu smerom k vám a potom tiež bohužiaľ späť k nám, keď sa nám zásielka vracia.

Po vykonaní objednávky budete ihneď informovaní aby sme vás uistili o bezpečnom dodania, na emailu a telefónu sme pripravení vám zabezpečiť bezpečné a účinné doručenie v prípade zmeny adresy dodania, upresnenie pošty kde zásielku vyzdvihnúť v prípade, že vás kuriér nezastihne alebo predĺžiť dobu uloženia.

Veľmi si našich zákazníkov vážime a veríme, že toto opatrenie bude v ich prospech.

Admin

7. 2. 2019 10:05